Fogyás 30 felett, Miért nehezebb a fogyás 40 éves kor felett? | Dr. Hilgert Géza

fogyás 30 felett
Bírságot vonhat maga után, ha ez nincs a kocsiban: 10 dolog, amit fontos az autódban tartani télen A teljes életmódváltás bármely életszakaszban hatalmas kihívás, harminc felett azonban még inkább figyelni kell a vonalakra, hiszen az anyagcsere a kor előrehaladtával lassul, a szervezet lassabban regenerálódik, így az egészségtelen életmód rögtön nyomot hagy a testen, a pluszkilóktól pedig egyre nehezebb lesz megszabadulni. A nőknél ebben a korban kezdenek észrevétlenül felkúszni azok a fránya kilók: ebben a korban a nők többsége családot alapít, gyermeket szül, miközben a karrierjére is koncentrál. A megszokottnál sokkal kevesebb időt fordítanak magukra, és úgy gondolják, képtelenek időt szakítani egy kis testmozgásra.

Ez a veszélyesnek hangzó gyakorlat lehet a kulcs a mozgástartományod javításának. A mobilitás és a hajlékonyság javításának egyik leghatékonyabb módja a hason fekve végzett skorpió nyújtás. Ez a gyakorlat az egész test, különösen a gerinc és a csípő mozgékonyságát javíthatja.

Kezdjünk hát neki! A kezdéshez feküdj arccal lefelé a földre, a karjaidat mindkét oldalra kinyújtva.

Minden életszakaszban másképpen működik a szervezet, nem meglepő tehát, ha a korábban bevált alakformáló menüsor egy idő után már nem tünteti el a zsírpárnákat.

Hajlítsd be a bal térdedet a farizmod felé, majd szorítsd össze az izmot úgy, hogy a bal lábadat egyenesen felemeld, miközben a térdedet behajlítva tartod. Húzd bal lábadat keresztbe — ha tudod, próbáld meg a másik oldalon is megérinteni a padlót. A törzsed felemelkedik a padlótól, de a kezed ne mozduljon.

fogyás 30 felett

A fejedet forgasd a mozdulattal együtt. Amikor a bal lábadat és végül a jobb kezedet is a lehető legközelebb hoztad a talajhoz, tartsd meg a pozíciót egy rövid ideig. Ezután lassan térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ismételd meg ugyanezt a mozdulatot a jobb oldalon is. Ha esetleg nem tudod elképzelni, hogyan kell kivitelezned a következő videó segítségedre lesz: Ne lepődj meg, ha rendkívül nehéznek érzed a gyakorlatot, valószínűleg a csípő hajlító izmaid megrövidültek és ezért rendkívül feszülnek.

fogyás 30 felett

Azonban érezni fogod ahogy a nyakad, a vállad, a mellizmod, a hasizmod, a csípőd és fogyás 30 felett gerinced is megnyúlik. Ne feledd olyan mozgástartományban végezd a gyakorlatot, ami még kihívást jelent, de semmiképpen sem okoz fájdalmat.

Ha úgy döntesz beépíted edzéstervedbe, ismétlést érdemes végezned mindkét oldalra edzés előtt vagy edzés után!

fogyás 30 felett

Lásd még