Leghatékonyabb láb karcsúsító

Az 50 leghatékonyabb otthoni lábgyakorlat + kész edzésterv

Darázsderékra vágysz?

Hogyan kell fogyni a gabonafélék vélemények

Íme a legjobb gyakorlatok Menyes Barbara Nagy Amarilla aerobikedző segítségével ezúttal összeállítottuk azokat az otthon is elvégezhető gyakorlatokat, melyekkel néhány centit karcsúsodhat a derekat. Végezd őket bátran hetente néhányszor!

Zene munkához - Mélyzene a produktivitásért

Pár centit ledolgoznál a derekadból? Kezdj bemelegítéssel. Végezz törzskörzéseket, majd nyújtózkódj a karokkal a plafon felé, felváltva a jobb és a bal karral.

Melegítsük fel

Kis terpeszben nyújtózkodj párszor a jobb karoddal a bal oldalra, és fordítva. Végezz el néhány gerincgördülést, majd a gyakorlatsor végén található nyújtó feladatot végezd el állásban.

  1. Gyors módja a fogyásnak egy hét alatt
  2. Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Combra, fenékre hízol?

Indulhat a móka! Partvissal a karcsú derékért Otthon bizonyára nálad is lapul valahol egy partvis. Bányászd most elő! Állj vállszélességű terpeszben, enyhén hajlítsd be a térdeket, és a popsidat billentsd be magad alá. Nyújtsd ki a karokat magastartásba a partvissal, a tenyerek nézzenek előre. Lassan végezz törzshajlítást a jobb oldalra, majd gyere vissza kiindulóhelyzetbe. Végezz el felváltva oldalanként hajlítást.

Belső comb; Kaviár. Kezdjük a fenékkel. Csak intenzív sporttal távolíthatod el róluk a zsírt. Érdemes megjegyezni, hogy más testrészekkel ellentétben a fenék kissé megereszkedik, ha nem aerobikozik vagy nem fitnesz, sokkal nehezebb megfeszíteni ennek a zónának az izmait, mint bármely másé.

Erre figyelj! A gyakorlat végzése közben a medence maradjon stabil, csak a törzs mozogjon. A hajlításnál a medence ne billenjen ki az ellentétes irányba, és végig tartsd a kar-fej távoltságot.

Ügyelj rá, hogy a feladatnál nem a karok dolgoznak, hanem a derék. Csavarj a szép izmokért!

Natasha karcsúsító ruha eredeti Karcsúsító animációk

Helyezkedj el támadóállásban, a jobb láb legyen elöl, a combok zárjanak be derékszöget. Fogd a könyökök közé magad mögött a partvist, húzd be a hasadat, és fordulj el a jobb oldalra, majd lassan vissza. Végezz el oldalanként csavarást. A hát maradjon egyenes, és ne homoríts túlságosan.

1100 kalóriás étrend drasztikus diéta étrend

A gyakorlat nemcsak a derekadat formálja, de a ferdehasizmokat is edzi. Csípőkiemelés a leghatékonyabb láb karcsúsító A következő gyakorlathoz nem lesz szükséged eszközre.

Helyezkedj el oldaltfekvésben a talajon, az alul lévő bal lábadat hajlítsd be derékszögbe, a jobb lábat nyújtsd ki. Alkartámaszban a fenti kar legyen lazán a csípőn. Húzd be a hasadat, és lassan emeld el a csípődet vízszintes vonalig, majd engedd vissza.

Body Space vákuum infra bicikli: karcsúsítás és méregtelenítés

Végezd el oldalanként 40 alkalommal. A gyakorlat szépen formálja és karcsúsítja a leghatékonyabb láb karcsúsító, arra azonban figyelj, hogy ne nagy lendületből végezd a mozgást, hanem a mélyizmok segítségével, erőből dolgozz.

  • Vagyis ha eddig általában 30 percet gyalogoltál, 5 percenként iktass be az edzésprogramba 30 másodperc erőteljes futást.
  • Ismerős az a bosszantó érzés, amikor újra előkerülnek az őszi-téli nadrágok a szekrényből, és combban egy kicsit szűkösek?

A láb és a törzs maradjon végig egy síkban, a testsúlyt pedig ne a vállakra helyezd. Lábfejhez nyújtózás oldaltfekvésben Az előzőnél egy kicsit több erőt és koncentrációt igényel ez a gyakorlat. Leghatékonyabb láb karcsúsító kiindulóhelyzet ugyanaz, az alul lévő kar azonban most előre nyújtózik a talajon, a felül lévő kar pedig a nyújtott láb felett van. Lassan emeld el magad a talajtól, nyújtózz a karral a lábfej irányába, majd engedd vissza magad a talajra.

Végezz el oldalanként 30 emelést.

A komplexum erősíteni az izmokat

Ha tovább nehezítenéd a gyakorlatot, csak félig engedd vissza magad a talajra, és onnan kezdd újra a gyakorlatot. Végig tartsd egy síkban a törzsedet és a lábadat. Törzsemelés labdával Végül bemutatjuk az egyik kedvenc gyakorlatunkat.

biztonságos étvágycsökkentők a fogyáshoz fogyókúra proteinnel

Szerezz be egy sportboltban kapható egyszerű, párszáz forintos gumilabdát. Tedd be a két boka közé, majd feküldj oldaltfekvésbe.

Az alul lévő karral nyújtózkodj a talajon, a fenti karral enyhén támaszkodj meg a mellkas előtt, hogy a törzs ne essen be előre. Húzd be a hasadat, billentsd picit magad alá a popsidat, szorítsd össze a labdát, és lassan emeld el a páros lábadat a talajtól. Végezz 30 apró emelést oldalanként, lendület nélkül. Tippünk: Ha a két lábbal alaposan összeszorítod a labdát, akkor nemcsak a derék izmai dolgoznak, hanem a belsőcombok is.

A derékgyakorlatok után kötelező a nyújtás, melyek közül íme a legegyszerűbb.

Mi is az a derék karcsúsító öv?

Helyezkedj el törökülésben, és lassan kezdj el a jobb karral fej fölött balra nyújtózni, közben a bal könyöködet közelítsd a talaj felé. Arra figyelj, hogy a popsi mindkét oldalon maradjon a talajon, ne emelkedjen el.

Oldalanként tartsd ki a nyújtó pózt legalább percig.

fogyás 50 felett blog hogyan lehet nagyon gyorsan lefogyni

Kövesd az Ez zsír! Sikertörténetek, szakértői segítségnyújtás, egészséges életmód, fogyokúra és átalakulás. Egy nagyszerű program, ami segít neked, hogy elérd a céljaidat! Izmos, szálkás karok? Nem lehetetlen!

Lásd még